مشخصات گوشی پوکو F6 لو رفت؛ دوربین 50 مگاپیکسلی سونی با تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3


مشخصات گوشی پوکو F6 لو رفت؛ دوربین 50 مگاپیکسلی سونی با تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3

سری پوکو از گوشی‌های محبوب و خوش قیمت بازار محسوب می‌شوند که به زودی شاهد نسخه جدید آن یعنی پوکو F6 خواهیم بود. در این مطلب به تازه‌ترین شایعات پیرامون مشخصات گوشی Poco F6 در دوربین و سخت‌افزار می‌پردازیم. شیائومی اخیراً گوشی Xiaomi Civi...

سری پوکو از گوشی‌های محبوب و خوش قیمت بازار محسوب می‌شوند که به زودی شاهد نسخه جدید آن یعنی پوکو F6 خواهیم بود. در این مطلب به تازه‌ترین شایعات پیرامون مشخصات گوشی Poco F6 در دوربین و سخت‌افزار می‌پردازیم.

شیائومی اخیراً گوشی Xiaomi Civi 4 Pro را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در چین عرضه کرده است. از طرفی پست اخیر دیوید لیو، مدیر اجرایی پوکو گلوبال، در شبکه اجتماعی ایکس نشان داد که گوشی بعدی پوکو، که به نظر می‌رسد Poco F6 باشد، اولین گوشی در بازار جهانی خواهد بود که دارای تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 است.

حالا کمی پیش از عرضه این محصول، رسانه Gizmochina به نقل از AndroidHeadlines برخی مشخصات لو رفته از گوشی پوکو F6 رو شرح داده است.

گزارش‌های قبلی نشان داده بود که Poco F6 با نام رمز «Period» شناخته می‌شود. همچنین نشان داد که «N61» شماره مدل داخلی دستگاه است. حالا شایعه جدید با ذکر کد Mi به عنوان منبع، ادعا می‌کند که این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور Sony IMX882 خواهد بود.

محض اطلاع باید گفت همین دوربین در گوشی‌هایی مانند Realme 12 Pro 5G و iQOO Z9 5G نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

مشخصات گوشی پوکو F6 لو رفت؛ دوربین 50 مگاپیکسلی سونی با تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3

در ادامه این گزارش آمده است که سنسور سونی IMX355 8 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین OmniVision OV20B40 که احتمالاً برای عکس‌های ماکرو است، دوربین اصلی این گوشی را در ماژول پشتی همراهی می‌کنند. البته این دستگاه ممکن است دارای یک ست‌آپ دوربین دوگانه باشد که در نهایت بدون لنز ماکرو ارائه شود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گوشی Poco F6 دارای تراشه‌ای با کد SM8635 است که چیزی نیست جز همان Snapdragon 8s Gen 3. انتظار می‌رود همین دستگاه با نام تجاری Redmi Note 13 Turbo برای بازار چین نیز عرضه شود.

همچنین گفته می‌شود گوشی پوکو F6 از پنل‌های OLED تولیدکنندگان نمایشگر چینی مانند TCLD و Tianma استفاده کند.

در خصوص زمان عرضه نیز باید گفت انتظار می‌رود گوشی Poco F6 در آوریل یا می امسال (اردیبهشت-خرداد) عرضه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)