جان باختن 549 نفر در سفر‌های نوروزی


جان باختن 549 نفر در سفر‌های نوروزی

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت:علت اصلی تصادفات خستگی و خواب آلودگی است.

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی کشور گفت: وضعیت محور‌های خروجی تهران به سمت شمال در محور‌های فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محور‌های قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محور‌های استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محور‌های مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محور‌های شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محور‌های فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند.

جان باختن 549 نفر در سفر‌های نوروزی

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود.

به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا