اسکان بیش از 92 هزار نفر در اصفهان در شامگاه 5 فروردین ماه


اسکان بیش از 92 هزار نفر در اصفهان در شامگاه 5 فروردین ماه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در شامگاه 5 فروردین ماه (یازدهمین شب شروع به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان) بیش از ۹۲ هزار نفر در اصفهان اسکان...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در شامگاه 5 فروردین ماه (یازدهمین شب شروع به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان) بیش از ۹۲ هزار نفر در اصفهان اسکان یافتند.

جواد شفیعی با بیان اینکه از 24 اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۶۰۴ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان یافته اند، افزود: به دلیل بارش باران و برودت هوا و همچنین تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی و مجموعه باغ فدک، تمامی ورزشگاه‌های مناطق پانزده‌گانه به حالت آماده باش در آمده و با اولویت بندی و به تدریج آماده ارائه خدمت به گردشگران شده اند.

رضایت 93 درصدی مسافران نوروزی از خدمت رسانی در اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بر اساس آمارها در ایام نوروز ۱۴۰۳، روزانه حدود ۶۷۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید و ۹۸ درصد مسافران سفر به اصفهان را به دیگران پیشنهاد می‌کنند. همچنین بیشتر مسافران در باغ فدک بین 5 تا ۱۰ میلیون تومان یا کمتر از ۵ میلیون تومان هزینه کرده‌اند و اتوبوس‌های گردشگری مورد استفاده ۲۴ درصد مسافران نوروزی قرار گرفته است.

مرتضی نصوحی با بیان اینکه ۹۵ درصد مسافران از تمیزی شهر رضایت کامل داشتند، افزود: بیش از ۹۰ درصد گردشگران از محل اسکان، حدود 86 درصد از تابلوهای راهنمایی مسیر و به طور کلی ۹۳ درصد مسافران از خدمات این کلان شهر راضی بودند.

راهنمایی ۵۰۹ خودروی مسافران نوروزی در روز 5 فروردین

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت 7صبح پنجم فروردین تا ساعت 7صبح روز دوشنبه ششم فروردین ۵۰۹ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است و اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند، اقدام می‌کنند.

روح الله ابوطالبی افزود: در این بازه زمانی همچنین ۲۰۱ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری و ۶۴ مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

اصفهان/ بهمن راعی


اسکان بیش از 92 هزار نفر در اصفهان در شامگاه 5 فروردین ماه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!