ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است


ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است

به گزارش رکنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش حماس که به تهران سفر کرده، امروز با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس...

به گزارش رکنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش حماس که به تهران سفر کرده، امروز با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پی دیدار دوجانبه با حسین امیرعبداللهیان، امروز ( سه شنبه ) در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

هنیه در این نشست خبری گفت: دیروز شاهد بودیم قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی صادر شد؛ برخی از کاستی‌ها در این قطعنامه وجود دارد اما بیانگر این است که رژیم صهیونیستی شاهد یک انزواست.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: آمریکا توانایی این را ندارد که تصمیمات خود را تحمیل کند.

هنیه گفت: تشکر ویژه از رهبر انقلاب و رئیس جمهور و دولت و ملت ایران دارم؛ انشالله در ماه رمضان روز قدس را در پیش داریم و این روز در حالی فرا می‌رسد که نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد و مردم فلسطین با چالش‌های زیادی مواجه هستند.

وی با بیان این که ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است، تاکید کرد: ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

این مقام ارشد حماس گفت: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل‌کشی است.

گفتنی است ، این دومین سفر هنیه به ایران پس از آغاز جنگ در غزه است.


ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی