رسانه ها فاش کردند که در چه صورت فرانسه وارد نبرد در اوکراین خواهد شد


رسانه ها فاش کردند که در چه صورت فرانسه وارد نبرد در اوکراین خواهد شد

شبکه تلویزیونی LCI به نقل از یک منبع در محافل نظامی گزارش داد که ارتش فرانسه ممکن است در صورت فروپاشی کامل دفاعی نیروهای مسلح اوکراین وارد درگیری مستقیم با روسیه شود.

اسپوتنیک - بر اساس گزارش رسانه ها، سناریوهای متعددی برای تهاجم نیروهای فرانسوی به اوکراین وجود دارد. کانال LCI نشان می دهد که خطرناک ترین آن استقرار نظامیان یک کشور ناتو در مناطق مستحکم و سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین است.
مجری این شبکه خاطرنشان کرد: "این سناریوها تنها در صورت فروپاشی جبهه اوکراین قابل بررسی است. این جنگ جهانی سوم است."
مشخص شده است که ممکن‌ترین گزینه‌های ممکن برای مشارکت پاریس، برای مثال، ساخت کارخانه‌های نظامی برای کی یف، یا استقرار نیروهای فرانسوی در نزدیکی اودسا برای پوشش بندر کلیدی اوکراین، از جمله از هوا، است.
در پایان فوریه، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که پاریس برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ، هر کاری را انجام خواهد داد. به گفته وی، سران کشورهای غربی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کردند، اما هنوز امکان اجماع وجود ندارد. بعدها، این سیاستمدار که به دلیل این اظهارات مورد انتقاد شدید قرار گرفت، خاطرنشان کرد که همه سخنان خور را با دقت انجام داده است. او همچنین خاطرنشان کرد که پاریس در مورد کمک به کی یف "محدودیت و خط قرمز" ندارد.
کرملین درباره سخنان مکرون درباره اعزام نیرو به اوکراین گفت که چنین تحولی ناگزیر به درگیری نظامی مستقیم بین روسیه و ناتو می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا