بزرگ‌ترین مرجع و فروشگاه رسمی فروش قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور


بزرگ‌ترین مرجع و فروشگاه رسمی فروش قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور

اگر به‌دنبال خرید انواع قطعات برای خودروهای دوگانه سوز هستید، فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت است که بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می‌دهند؛ اما سی ان جی کیت جزء بهترین آن‌ها محسوب می‌شود که در کنار قیمت عالی بهترین محصولات و خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

اگر به‌دنبال خرید انواع قطعات برای خودروهای دوگانه سوز هستید، فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت است که بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می‌دهند؛ اما سی ان جی کیت جزء بهترین آن‌ها محسوب می‌شود که در کنار قیمت عالی بهترین محصولات و خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درصورتی‌که می‌خواهید انواع کپسول یا مخازن شرکتی و کارگاهی CNG را برای خودروهای خود خریداری کنید، این فروشگاه با قیمتی عالی آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات این فروشگاه پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در ادامه به‌طور کامل این موارد را باهم بررسی خواهیم کرد.

فروشگاه سی ان جی کیت؛ بهترین مرکز فروش قطعات خودروهای دوگانه

باید گفت که سی ان جی کیت اولین و بزرگ‌ترین مرکز رسمی خرید قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور است. دلیل اینکه فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت باید انجام شود این است که کلیه قطعات اصلی هستن و کیفیت آن‌ها بسیار بالا است.

فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارند که این قطعات را ارائه می‌دهند؛ اما تنها مرجع رسمی خرید قطعات CNG خودرو، سی ان جی کیت است. محصولات این فروشگاه باکیفیت بوده و قیمتی عالی دارند. همچنین خدمات آن‌ها توسط متخصصان باتجربه انجام می‌گیرد.

محصولات فروشگاه سی ان جی کیت

بزرگ‌ترین مرجع و فروشگاه رسمی فروش قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور

برای اینکه بتوانید به‌طور کامل با محصولات و نحوه فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت آشنا شوید، باید محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می‌شود را بررسی کنید. از مهم‌ترین این محصولات این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قطعات یدکی خودرو

اگر به پیج رسمی خدماتی سی ان جی کیت به نام CNGCAR مراجعه کنید متوجه می‌شوید که انواع قطعات یدکی خودرو در این فروشگاه ارائه می‌شود. می‌توانید در کنار این قطعات انواع مکمل‌ها را نیز برای مخزن CNG تهیه کنید. گارانتی خدمات تمامی قطعات توسط سی ان جی کیت سرویس تأمین‌ شده و شامل تعمیر و تعویض می‌شود.

از مهم‌ترین قطعات و مکمل‌هایی که در کنار فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت ارائه می‌شوند می‌توان به مواردی مانند ضدیخ، ادونسر یا همان شتاب افزا، مکمل رفع خشکی گاز و استپر گاز اشاره کرد.

انواع کپسول گاز کارخانه و کارگاهی به همراه نصب

دیگر خدماتی که در کنار فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت ارائه می‌شود، فروش و نصب انواع کپسول‌های گاز کارخانه و کارگاهی هستند. اگر به‌دنبال تقویت شتاب خودروی گازسوز CNG و LPG هستید، پیشنهاد می‌شود که از مخازن شرکتی استفاده کنید.

کپسول‌های گوناگونی در بازار وجود دارد که بسته به کیفیت توانایی ارائه قدرت‌های متفاوتی از گاز را به خودرو دارند. سی ان جی کیت بهترین مدل‌های کپسول کارگاهی و شرکتی را با قیمتی عالی به‌فروش رسانده و همچنین خدمات نصب آن را نیز ارائه می‌دهد.

شمع و وایر تقویتی

شما می‌توانید شمع و وایر ضد عطسه و تقویتی CNG را نیز در کنار فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت دریافت کنید. شمع و وایر تقویتی را باید از مهم‌ترین قطعات در خودروها دانست. وایر قطعه‌ای مهم است که وظیفه انتقال برق از دلکو یا کوئل به شمع را دارد.

پس می‌توان نتیجه گرفت که بدون وایر، شمع نیز قابل‌استفاده نخواهد بود. اگر به‌دنبال خرید باکیفیت‌ترین شمع و وایر برای خودروهای دوگانه سوز خود مانند پژو و پراید هستید، وارد کننده قطعات سی ان جی خودرو یا همان سی ان جی کیت مدل‌هایی عالی از این قطعات به شما ارائه داده است.

چرا باید از خدمات سی ان جی کیت استفاده کنیم؟

بزرگ‌ترین مرجع و فروشگاه رسمی فروش قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور

سوالی که پیش می‌آید این است که چرا باید فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت انجام بگیرد؟ در پاسخ باید گفت که بهره‌گیری از خدمات این فروشگاه مزایایی عالی برای شما دارد. از مهم‌ترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره کنیم:

قیمت مناسب قطعات

مهم‌ترین چیزی که جهت خرید لوازم کامل CNG برای خودروهای بنزینی اهمیت دارد، قیمت قطعات است. زمانی که به مرکز فروش قطعات سی ان جی مراجعه می‌کنید، باید از مناسب‌بودن قیمت مطمئن باشید تا ضرر نکنید.

متأسفانه به‌دلیل شرایط بازار مراکز زیادی قیمت‌های بالا برای محصولات خود قرار داده‌اند. اما فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت با بهترین قیمت انجام می‌شود. قیمت محصولات این فروشگاه مقطوع بوده و از اکثر فروشگاه‌ها ارزان‌تر است.

کیفیت عالی محصولات CNG و LPG

بزرگ‌ترین مرجع رسمی فروش قطعات خودرو یا همان سی ان جی کیت علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیتی عالی نیز برای محصولات خود انتخاب کرده است. این فروشگاه بیش ‌از 10 سال سابقه دراین‌زمینه داشته و به همین دلیل تمامی سعی خود را می‌کند تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

سابقه طولانی سی ان جی کیت موجب شده تا از بهترین و مطمئن‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات را تهیه و با گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه دهد. ضمانت اصل بودن تمامی قطعات نیز به مشتریان ارائه داده خواهد شد.

بهره‌گیری از متخصصان مجرب جهت نصب و پشتیبانی

باید گفت که سی ان جی کیت تنها مرکز رسمی فروش قطعات خودروهای دوگانه سوز در کشور با مجوز رسمی از اینماد است. این یعنی می‌توانید به خدمات پشتیبانی آنلاین و حضوری این فروشگاه اطمینان کنید.

این فروشگاه از متخصصان مجرب برای پشتیبانی فروشگاه آنلاین خود به‌صورت 24 ساعته بهره می‌گیرد. ازطرف‌دیگر متخصصان نصب کپسول‌های این مرکز باتجربه بوده و با دقت کپسول گاز را برای شما نصب می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر کافی‌است با شماره 02191693446 تماس بگیرید.

جمع‌بندی

برای خرید و نصب کپسول CNG و خدمات فروش قطعات CNG و LPG فقط از سی ان جی کیت کمک بگیرید. سی ان جی کیت را می‌توان یکی از بهترین مراکز برای قطعات خودروهای دوگانه سوز دانست. این فروشگاه آنلاین محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده که علاوه‌بر کیفیت منحصربه‌فرد، قیمتی عالی نیز دارند. البته نباید از گارانتی و ضمانت اصل بودن آن‌ها نیز غافل شد.

علاوه‌بر خدمات فروش، سی ان جی کیت خدمات نصب کپسول‌های گاز را نیز به شما ارائه می‌دهد. تنها کافی‌است با پشتیبانی این فروشگاه تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب کنید. همچنین می‌توانید به سایت رسمی سی ان جی کیت مراجعه کنید تا جزئیات محصولات را مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!