سرهنگ علیه مسئولان فوتبال


سرهنگ علیه مسئولان فوتبال

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی از اشتباهات داوری بعد از بازی با چوکا در هفته‌های پایانی لیگ دو انتقادهای تندی مطرح کرد.

در آخرین روزهای سال گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی با پیروزی سه بر دو مقابل چوکا در رده دوم جدول لیگ دو باقی ماند تا در کنار بهمن تهران شانس زیادی برای صعود به پلی آف لیگ یک داشته باشد.

بعد از این بازی مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده با اشاره به اتفاقات مسابقه از داوری‌ها و برگزاری مسابقات لیگ دو به شدت انتقاد کرد.

مسیب‌زاده گفت: «ما بارها و بارها درباره داوری صحبت کرده‌ایم و اعتراض‌مان را به گوش مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو رسانده‌ایم. در بازی با چوکا هم مشاهده کردید که در صحنه منجر به پنالتی محل استقرار داور کجا بود و کمک داور هم هیچ دخالتی نداشت. با توجه به فاصله‌ای که داور با توپ داشته و دو بازیکنی که با هم به سمت توپ رفتند بازیکن اصلا لمس نداشته اما این توپ را علیه ما پنالتی گرفته است.»

سرهنگ علیه مسئولان فوتبال

او ادامه داد: «عزیزان من، دوستان عزیز برگزار کننده و فدراسیون محترم، باشگاه نیروی زمینی هیچ نفع و انتفاع مالی از آمدن به ورزش و فوتبال ندارد. نقش ما نقش حمایت کننده از این جوان هاست. خواهش می‌کنم، کسی نمی‌خواهد طرف ما باشید ، فقط نگذارید حق بچه‌های ما پایمال شود.»

مسیب‌زاده گفت: «تیم ما در دو بازی متوالی برنده شده است و به عنوان مسئولی که تیمش برنده شده به داوری اعتراض می‌کنم نه اینکه تیمم باخته باشد به داوری اعتراض کنم. این نکته حائز اهمیتی است. بازیکنان ما همه سرباز هستند. من فقط دو سه بازیکن شخصی دارم و بقیه سرباز هستند. نگذارید واقعا حق این‌ها پایمال شود.»

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی خطاب به مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو ادامه داد: «امیدوارم در هفت بازی باقی‌مانده دقت نظر بیشتری داشته باشید. ما در تمام بازی‌هایمان این حق خوری‌ها و بی‌عدالتی‌ها را دیده‌ایم. برای همین بازی با چوکا هر نیم ساعت یک‌بار محل بازی داشت عوض می‌شد. بازی هفته قبل هم متاسفانه آن درگیری که در ورزشگاه به وجود آمد و بچه‌های من مورد ضرب و شتم قرار گرفتند واقعا جای خجالت دارد برای برگزار کنندگان. خجالت دارد برای عزیزانی که تامین امنیت این بچه‌ها را برقرار می‌کنند. متاسفانه حق ما به عنوان ارگانی که برای حمایت از این بچه‌ها وارد گود شده‌ایم را می‌خورند. امیدوارم یک فکری به حال و شرایط این فوتبال بکنند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم