تولید نسخه‌های جدید جتا VS5 و جتا VS7 در چین آغاز شد


تولید نسخه‌های جدید جتا VS5 و جتا VS7 در چین آغاز شد

شرکت خودروسازی فاو چین از آغاز تولید نسل جدید کراس‌اوورهای جتا VS5 و جتا VS7 در این کشور خبر داد. این کراس‌اوورها براساس یک سرمایه‌گذاری مشترک بین فاو و فولکس واگن تولید می‌شوند. بروزرسانی‌های انجام شده در این خودروها مربوط به...

شرکت خودروسازی فاو چین از آغاز تولید نسل جدید کراس‌اوورهای جتا VS5 و جتا VS7 در این کشور خبر داد. این کراس‌اوورها براساس یک سرمایه‌گذاری مشترک بین فاو و فولکس واگن تولید می‌شوند. بروزرسانی‌های انجام شده در این خودروها مربوط به ظاهر آن‌ها خواهد بود. مشخصات فنی جتا VS5 و جتا VS7 در نسخه‌های فیس‌لیفت تغییر نخواهد کرد. شرکت فاو تلاش دارد تا جتا VS5 و جتا VS7 را به عنوان اشکوداهای چینی به مردم این کشور معرفی کند.

در حال حاضر خط تولید جتا شامل سه مدل است. این خودروها کراس‌اوورهای جتا VS5 و جتا VS7 به همراه سدان جتا VA3 هستند. جتا VA3 براساس پلتفرم نسل پنجم فولکس واگن پولو ساخته شده است. کراس‌اوورهای جتا VS5 و جتا VS7 نیز پلتفرم مشابهی با فولکس واگن تائو دارند.

تا به امروز اطلاعات دقیقی از فیس‌لیفت جتا VS5 و جتا VS7 در چین منتشر نشده است، البته خبرنگاران چینی حدس می‌زنند که تاکید اصلی در فیس‌لیفت، روی جلوپنجره و ظاهر خودرو است. جلوپنجره ایکس شکل، سپرهای جدید، آرم تخت و لوگو جتا روی درب عقب خودرو از جمله تغییرات ظاهری کراس‌اوورهای جتا VS5 و جتا VS7 هستند.

تولید نسخه‌های جدید جتا VS5 و جتا VS7 در چین آغاز شدجتا VS5 و جتا VS7

با وجود تغییرات ظاهر خارجی، تریم داخلی جتا VS5 و جتا VS7 بدون تغییر باقی مانده‌اند و حتی ابزارهای آنالوگ با نسخه دیجیتال جایگزین نشده‌اند. البته روکش صندلی‌ها و پنل‌های درب اندکی تغییر کرده‌اند. مشخصات فنی این دو مدل نیز بدون تغییر باقی مانده است. قیمت جتا VS5 و جتا VS7 فیس‌لیفت در زمانی نزدیک به تحویل در چین مشخص خواهد شد.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن