واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه


واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه

کادرفنی استقلال با انتشار جوابیه‌ای، به بیانیه عجیب شب گذشته باشگاه واکنش نشان دادند.

شب گذشته بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را در خصوص عدم حضور دو بازیکن این تیم در ترکیب تیم ملی منتشر کرد که البته در نوع خود عجیب و غیرمنتظره بود.

آبی‌ها با اشاره به انتخاب آرمین سهرابیان به عنوان بهترین مدافع سال 1402 از نگاه کارشناسان و مردم نوشته بودند: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

این موضوع با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شد و حالا نیز کادر فنی و مربیان استقلال بیانیه زیر را در این رابطه برای ورزش سه فرستادند: «در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد.

واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه

بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی. بار دیگر تأکید می‌کنیم همه نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند شایسته و لایق این پیراهن هستند و هر تصمیمی سرمربی و کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام گذاشته و مثل همیشه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!