​1500 متر مربع اضافه طبقات ساختمان های منطقه 19حذف و رفع خلاف شد


​1500 متر مربع اضافه طبقات ساختمان های منطقه 19حذف و رفع خلاف شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،حسین اخگر پور با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات کنترل ساخت و ساز ها در ناحیه سه بیش از پیش تداوم دارد افزود: به منظور استمرار اجرای طرح...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،حسین اخگر پور با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات کنترل ساخت و ساز ها در ناحیه سه بیش از پیش تداوم دارد افزود: به منظور استمرار اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه سه،تذکرات، اخطارهای شفاهی وکتبی به سازندگان ابلاغ و بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص در محدوده ساخت و ساز ها اکران شد.

وی درخصوص کاهش طبقات مازاد به باز کردن سقف طبقه چهارم به مساحت 238 متر مربع ، باز کردن لفاف و جلوگیری از اجرای سقف 2 ملک 200 متری، جلوگیری از آماده سازی سقف برای بتن ریزی در دو طبقه به متراژ 800 متر مربع ، جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت 70 متر مربع و جمع آوری ابزار درخیابان میرزایی شمالی کوچه های میخک و گیتی اشاره کرد.

ضمن اینکه در شهرک احمدیه خیابان موزاییک سازی نسبت به جمع آوری ابزار و جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت 200 متر مربع اقدام شد.

اخگر پور ادامه داد: شهرداری با مالکان بناهایی که به قانون تمکین نمی‌کنند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی 4 عملیات در بزرگراه آیت الله سعیدی خیایان سهیل شمالی، خیابان غفوری (همکار ماشین) سد معبر مصالح ساختمانی جمع آوری، 3 عدد کرکره در شهرک سید احمد خمینی کوچه لطفی و 3 مورد دیوار کشی به متراژ 36 متررفع خلاف و ابزار جمع آوری شد.

به گفته این مسئول جمع آوری 10 شاخه تیر آهن، جلوگیری از وقوع تخلف و آزاد سازی معبردر اسماعیل آباد، رفع خلاف دور چینی یک طبقه به مساحت 150 متر مربع در خیابان بهشتی کوچه صاحب الزمان، جمع آوری 5 کامیون مصالح و ماسه در خیابان های گلها و شقایق و رفع خلاف 40 متر تجاری در نعمت آباد میدان ثارالله انجام شد.

براساس این گزارش طی 4 مرحله عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر مدیران شهری، 30 نفر از نیروهای شهربان و یگان حفاظت به همراه دو دستگاه لودر حضور داشتند.


​1500 متر مربع اضافه طبقات ساختمان های منطقه 19حذف و رفع خلاف شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک