مدیرعامل بنتلی به آستون مارتین پیوست


مدیرعامل بنتلی به آستون مارتین پیوست

هالمارک که باعث موفقیت بنتلی در سال‌های اخیر شده بود، این برند را برای همیشه کنار می‌گذارد. «آدرین هالمارک» در سال ۲۰۱۸ به سمت مدیرعاملی بنتلی رسید و فروش محصولات این برند را از ۹.۵ هزار دستگاه به بیش‌از ۱۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۲ رساند. به...

هالمارک که باعث موفقیت بنتلی در سال‌های اخیر شده بود، این برند را برای همیشه کنار می‌گذارد.

مدیرعامل بنتلی به آستون مارتین پیوست

«آدرین هالمارک» در سال ۲۰۱۸ به سمت مدیرعاملی بنتلی رسید و فروش محصولات این برند را از ۹.۵ هزار دستگاه به بیش‌از ۱۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۲ رساند. به گزارش رسانه «فایننشال تایمز» با وجود خروج از گروه فولکس‌واگن به خودروسازی آستون‌مارتین می‌پیوندد و به‌عنوان مدری اجرایی آن منصوب خواهد شد.

مدیرعامل بنتلی به آستون مارتین پیوست

هالمارک سومین مدیرعامل آستون‌مارتین در چهار سال اخیر است که جای «توبیاس موئرز» و «آمادئو فلیشا» را می‌گیرد. در نتیجه مهاجرت او از بنتلی، معرفی نخستین خودروی تمام برقی این برند به مدت یک سال به‌تعویق افتاده است و امید دارد تا سال ۲۰۲۶ به این هدف دست پیدا کند. برنامه بنتلی برای تبدیل‌شدن به خودروساز تمام برقی هم از ۲۰۳۰ به ۲۰۳۳ موکول شده است. هالمارک در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ در واحد فروش بنتلی به انجام وظیفه می‌پرداخته است.

این مدیر ۶۱ ساله در مصاحبه با «CNN» گفته:

هرچند مشتریان ما هنوز هم توان خرید محصولاتمان را دارند اما یک سطح از حساسیت تقاضای ما را کاهش داد.

مدیرعامل بنتلی به آستون مارتین پیوست

ظاهرا با افزایش هزینه زندگی در کشورهایی چون انگلستان، تمایل خرید مدل‌های لوکس کاهش پیدا کرده است. تاثیرات سنگین جنگ روسیه-اوکراین به اقتصاد اروپا و انگلستان فشار زیادی وارد کرد. فروش خودروسازی بنتلی در بازارهای اروپایی، نسبت‌به آمریکا ۱۸ درصد افت داشته است.

با این همه، هالمارک تصمیم گرفت به آستون‌مارتین بپیوندد. «لارنس استرول»، مدیر اجرایی آستون‌مارتین و مالک تیم فرمول ۱ این شرکت، هالمارک را یکی از برترین مدیران صنعت خودروسازی جهان می‌داند. او امید دارد با پیوستن مدیر باسابقه جدید، وضعیت آستون‌مارتین بهبود پیدا کرده و باثبات‌تر شود.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان