این دستفروش در مترو جیب ها را خالی میکرد


این دستفروش در مترو جیب ها را خالی میکرد

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص کلاهبردارانی که با برداشت مبلغ اضافه تر از کارت عابربانک توسط دست فروشان...

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص کلاهبردارانی که با برداشت مبلغ اضافه تر از کارت عابربانک توسط دست فروشان داخل مترو کلاهبرداری کرده اند ، عوامل انتظامی مستقر در مترو دست به کار شدند،در ایستگاه های مترو موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام شد.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به دست آوردند که متهم با کپی کردن کارت عابر بانک مشتریان خود اقدام به خالی نمودن حساب آن ها مینماید.

با بررسی فیلم های دوربین های مداربسته ماموران موفق به شناسایی چهره متهم شدند و مشخصات متهم به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو اعلام شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو دروازه دولت در تاریخ پنجم فروردین ماه متوجه حضور متهم شده طی یک عملیات پلیسی دستگیر و متهم به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشت که در یک فقره مبلغ 14 میلیون تومان از یک کارت عابر بانک برداشت نموده است .

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: متهم از سارقان سابقه دار بوده و برای ادامه روند قانونی رسیدگی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ کرمی راد با توصیه به شهروندان اعلام داشت: در هنگام خرید و استفاده از کارت عابر بانک رمز خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و الزاما رسید تراکنش را از فروشنده دریافت نموده و همراه خود نگهداری کند.


این دستفروش در مترو جیب ها را خالی میکرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصب پابند الکترونیک برپای 300 سارق در غرب تهران