این مرد در سعادت آباد همه را تهدید به قتل می کرد


این مرد در سعادت آباد همه را تهدید به قتل می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی وی را به قتل تهدد و در صدد اخاذی از وی می باشد رسیدگی به موضوع در...

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی وی را به قتل تهدد و در صدد اخاذی از وی می باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده است، ادامه داد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهم 2 تیغه چاقو و یک تیغه قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر بر هم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد با هرگونه حرکتی که به امنیت شهروندان خدشه وارو کند برخورد قاطعانه خواهد شد.


این مرد در سعادت آباد همه را تهدید به قتل می کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی