بیانیه کرملین در مورد حمله تروریستی به کروکوس سیتی هال مسکو


بیانیه کرملین در مورد حمله تروریستی به کروکوس سیتی هال مسکو

کرملین فرآیند تحقیقات را تشریح نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در کرملین اطلاع داده شد که ولادیمر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز 25 مارس (دوشنبه) نشستی برای بررسی اقدامات اتخاذ شده پس از حمله تروریستی در منطقه مسکو برگزار خواهد کرد.
در این میان گفته شد که کرملین فرآیند تحقیقات را تشریح نخواهد کرد و سرویس های ویژه روسیه به طور مستقل در باره حمله تروریستی در کروکوس سیتی هال کار می کنند و هیچ صحبتی از کمک سایر کشورها در میان نیست.
در کرملین همچنین متذکر شدند که هیچ تماسی با کشورهای غربی در ارتباط با تحقیق در مورد حمله تروریستی در کروکوس برقرار نشده است و کرملین در حال حاضر شرکتی در بحث مربوط به امکان لغو موراتریوم مجازات اعدام ندارد.
لازم به یادآوری است، تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارس قبل از اجرای کنسرت در سالن کنسرت کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. چند مرد بدون نقاب به داخل سالن هجوم بردند، آنها به سمت مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیق روسیه، 133 نفر جان باختند. بر اساس گزارش وزارت شرایط اضطراری این کشور، 152 نفر در نتیجه این حادثه زخمی شدند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز 24 مارس را عزای عمومی اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم