برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403


برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نخستین جلسه شورای راهبری بررسی وضعیت تصادفات استان در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تشکیل شد. دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نخستین جلسه شورای راهبری بررسی وضعیت تصادفات استان در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تشکیل شد.

دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست بیان کرد: نخستین جلسه شورای تصادفات استان در سال جدید با حضور مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های متولی و مرتبط تشکیل شد.

وی از بررسی و تحلیل تصادفات نوروزی در این شورا خبر داد و افزود: متأسفانه امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تصادفات هستیم.

برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403دکتر زینلیان عنوان کرد: دلیل اصلی تصادفات نیز بی توجهی رانندگان به هشدارهای پلیس، عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی گزارش شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق افتاده است، گفت: به مسافران نوروزی که قصد سفر به استان اصفهان را دارند توصیه می‌کنیم با ایمنی، رعایت نکات و هشدارهای پلیس راهور سفر نوروزی خود را مدیریت کنند.

برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403وی ادامه داد: در این جلسه با مدیران و رؤسای دستگاه‌های مرتبط جهت کاهش میزان تصادفات همفکری، تبادل نظر و تصمیماتی نیز اخذ شد.

اصفهان/ بهمن راعی


برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان