تخلیه آبهای سطحی از بیشتر معابر آبگرفته اهواز


تخلیه آبهای سطحی از بیشتر معابر آبگرفته اهواز

به گزارش رکنا از خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی آتش نشانی کلانشهر اهواز عملیات تخلیه روان آب‌ها به وسیله پمپ‌ در مناطق...

به گزارش رکنا از خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی آتش نشانی کلانشهر اهواز عملیات تخلیه روان آب‌ها به وسیله پمپ‌ در مناطق ۵، ۱ و ۷ در حال انجام است.

ابراهیم قنبری با اشاره به اینکه در دیگر مناطق نیز که سطح بالاتری دارند آب به صورت کامل تخلیه شده است افزود: حضور آتش نشانی در عملیات تخلیه روان آب‌ها هیچ آسیبی به روند عملیات اطفای حریق و امداد نمی‌رساند.

او افزود : در ۴۸ ساعت گذشته نیرو‌های داوطلب و پشتیبان سازمان آتش نشانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای تخلیه روان آب‌های کلانشهر اهواز هستند .

وی با اشاره به اینکه این حجم آب موجود در معابر با بارش چند دقیقه‌ای ایجاد شده است گفت: در بسیاری از مناطق روان آب‌ها به صورت کامل تخلیه شده و در مناطقی مانند ۵ و ۶ عملیات تخلیه روان آب ادامه دارد.

قنبری افزود : به دستور شهردار اهواز نیرو‌های آتش‌نشان به همراه تجهیزات در سه منطقه سپیدار، ملاشیه و ادهم اهواز مستقر هستند.

وی گفت: ۶۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ۱۵ تانکر و ۲۲ پمپ کف‌کش در این مناطق برای دفع آب‌های سطحی در حال فعالیت هستند.

قنبری اظهار کرد: تمامی مدیران و مسئولان استان و اهواز نیز به همراه نیرو‌های امدادی در مناطق آب گرفته اهواز به صورت میدانی پای کار هستند.


تخلیه آبهای سطحی از بیشتر معابر آبگرفته اهواز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا