رهگیری11 پهپاد بر فراز منطقه روستوف روسیه


رهگیری11 پهپاد بر فراز منطقه روستوف روسیه

تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از پهپاد در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اطلاع داد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه شب گذشته 11 پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه روستوف رهگیری کردند.
در اعلامیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از پهپاد بر فراز روستوف در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد».
گفتنی است، نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً ارتش روسیه به برخی از اهداف مهم برای کی یف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کی یف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای خیرین غربی" استفاده خواهد شد.
در اعلامیه وزارت خارجه روسیه در خصوص حمله پهپادی به پل کریمه آمده بود: "حمله به پل کریمه توسط رژیم کی‌یف انجام شد. این یک رژیم تروریستی است و تمام ویژگی های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد. تصمیمات توسط مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و سیاستمداران اتخاذ می شود. ایالات متحده و بریتانیا یک نهاد دولتی تروریستی را مدیریت می کنند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفته بود که کرملین از "هماهنگی عمیق" رژیم کی‌یف با واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی،آگاه است. بنابراین "توهم"ی در این مورد وجود ندارد.
ما به خوبی می دانیم که هماهنگی بین رژیم کی‌یف و واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی و همچنین اتحاد آتلانتیک شمالی چقدر عمیق است. ما به خوبی می دانیم که چه مقدار اطلاعات از اتحاد آتلانتیک شمالی و از واشنگتن بطور مدام در اختیار کی‌یف قرار می گیرد، بنابراین در اینجا هیچ توهمی وجود ندارد.
ارتش اوکراین مرتباً با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه حمله می کند. حملات اصلی متوجه مناطق مرزی یعنی مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی