سیمونیان: حمله تروریستی در کروکوس سیتی در مسکو، عملیاتی وحشتناک تحت پرچم دروغین خوانده می شود


سیمونیان: حمله تروریستی در کروکوس سیتی در مسکو، عملیاتی وحشتناک تحت  پرچم دروغین  خوانده می شود

کاملاً بدیهی است که یک عملیات وحشتناک، بی‌رحمانه و غیرقابل تصور زیر پرچمی دروغین پنهان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای “راسیا سیگودنیا" (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) در برنامه تلوزیونی گفت که سازمان دهندگان این حمله، یکی از سازمان های تروریستی بین المللی را عاملان این حمله معرفی کردند.
وی در ادامه افزود: «کاملاً بدیهی است که یک عملیات وحشتناک، بی‌رحمانه و غیرقابل تصور زیر پرچمی دروغین پنهان شده است. عاملان، افرادی خاص انتخاب شده بودند که می‌توانستند به عنوان داعش (یک سازمان تروریستی ممنوع در فدراسیون روسیه) معرفی شوند.
اگر نشریات آمریکایی بلافاصله فریاد نمی زدند که داعش است، در حالی که حتی یک نفر نیز بازداشت نشده بود، هنوز هیچ عکس هویتی وجود نداشت، هیچ چیز مشخص نشده بود، چگونه این ادعا را مطرح می کنند؟"
به گفته سیمونیان، این سازمان تروریستی دقیقاً به این دلیل (توسط غرب) انتخاب شده است که "حملات تروریستی زیادی در همه جای جهان مرتکب شده است" و "با اوکراین مرتبط نیست.
لازم به یادآوری است، تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارس قبل از اجرای کنسرت در سالن کنسرت کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. چند مرد بدون نقاب به داخل سالن هجوم بردند، آنها به سمت مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیق روسیه، 133 نفر جان باختند. بر اساس گزارش وزارت شرایط اضطراری این کشور، 152 نفر در نتیجه این حادثه زخمی شدند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز 24 مارس را عزای عمومی اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس