بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نداشت / یک میلیون و 750 هزار مسافر نوروزی با قطار جابه‌جا می‌شوند


بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نداشت / یک میلیون و 750 هزار مسافر نوروزی با قطار جابه‌جا می‌شوند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی راه آهن ، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن اظهار کرد: پس از دو سال و نیم پیگیری مستمر در دولت سیزدهم به لطف خدا نخستین واریزی از محل...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی راه آهن ، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن اظهار کرد: پس از دو سال و نیم پیگیری مستمر در دولت سیزدهم به لطف خدا نخستین واریزی از محل استجازه رهبری برای تهاتر نفت به حساب شرکت راه آهن واریز شد که ان شاءالله این واریزی ها در سال جدید مستمر خواهد بود.

مدیرعامل راه آهن تأکید کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا مردم عزیزمان نوسازی ناوگان را چه در حوزه مسافری و چه در حوزه باری به چشم ببینند.

معاون وزیر راه که از ایستگاه راه آهن تهران نیز بازدید کرده بود، در ادامه این مصاحبه با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل راه آهن در ایام نوروز گفت: همکاران من در راه آهن و شرکت‌های حمل و نقل ریلی، بدون تعطیلی حتی در لحظه سال تحویل و روز اول عید، پای کار هستند تا مسافران نوروزی، در رفاه و آسایش، سفری ایمن را داشته‌باشند که به همه آنها خسته‌نباشید و خدا قوت می‌گویم.

صالحی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و هفتصد و پنجاه‌هزار مسافر با قطار جابه‌جا خواهند شد که برای جابه‌جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه‌ای از قبل فراهم شده از جمله اینکه بلیت مسافران نوروزی در ۲۵ سکوی اینترنتی و سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل ریلی عرضه شد تا مردم دسترسی بهتری داشته‌باشند و همچنین برخلاف شقوق دیگر حمل و نقل، بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشت.

مدیرعامل راه آهن همچنین در گفتگو با رادیو تهران از به‌روزرسانی ایستگاه‌ها در زمینه احداث پله‌برقی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای خدمات رسانی بهتر به مسافران ریلی خبر داد.


بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نداشت / یک میلیون و 750 هزار مسافر نوروزی با قطار جابه‌جا می‌شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی