سارقان میلیاردی در جنوب تهران دستگیر شدند


سارقان میلیاردی در جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اظهار داشت: در سومین روز از فروردین‌ماه 1403 یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری 175 مراجعه و ضمن طرح شکایتی...

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اظهار داشت: در سومین روز از فروردین‌ماه 1403 یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری 175 مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که از منزلش سرقت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های زبده‌ای از مأموران تجسس کلانتری تشکیل و در پی سرنخی‌هایی برای شناسایی سارق، اقدامات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به شگرد سارق یا سارقان و مراجعه به بانک مشخصات سارقان سابقه‌دار مشخص شد که در این سرقت دو سارق سابقه‌دار دست داشته که به‌تازگی از زندان آزادشده و دارای سوابق کیفری دیگری نیز هستند.

سرهنگ طرهانی گفت: اقدامات مأموران پلیس در کمتر از 24 ساعت نتیجه داد و مشخصات و مخفیگاه سارقان شناسایی‌شده و در یک عملیات ضربتی هر دو را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه اموال مالباخته به ارزش 15 میلیارد ریال، کشف و پس از صورت‌جلسه به وی مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان، با اشاره به انتقال متهمان به زندان بر اساس دستور مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شهروندان به خاطر داشته باشند پیش از حرکت، تجهیزات ایمنی مناسبی برای منازل و اماکن خصوصی خود تهیه و استفاده کنند تا فرصت از سارقان گرفته شود.


سارقان میلیاردی در جنوب تهران دستگیر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر