تصادف در جاده های زنجان 17 مصدوم داشت


تصادف در جاده های زنجان 17 مصدوم داشت

به گزارش رکنا، داود مهرگان امروز (یکشنبه ۵ فرودین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد پژو ۴۰۵ با تیر برق در جاده چورزق به گیلوان در کیلومتر پنج جاده آستاکل به هارون‌آباد توسط مردم...

به گزارش رکنا، داود مهرگان امروز (یکشنبه ۵ فرودین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد پژو ۴۰۵ با تیر برق در جاده چورزق به گیلوان در کیلومتر پنج جاده آستاکل به هارون‌آباد توسط مردم به ندای امداد گزارش داده شد، تاکید کرد: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخ دیزج با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه یک نفر محبوس در خودرو و جان باخته بود که نجاتگران اقدام به رهاسازی و تحویل جسد به عوامل انتظامی کردند، گفت: واژگونی پژو پارس در جاده زرین‌رود به گرماب نیز توسط اورژانس به ندای امداد گزارش شد که در این حادثه نیز ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای با ست نجات هیدرولیک و آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند که در این سانحه مصدوم ۱۷ ساله پس از رهاسازی که در خودرو محبوس شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.

مهرگان از برخورد سمند با پراید در کیلومتر ۴۲ جاده زنجان به دندی خبرداد و افزود: در این سانحه هفت نفر مصدوم شدند و یکی از مصدومان ۱۴ ساله توسط هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده‌ شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: متاسفانه در ۵ فقره تصادف رخ داده در جاده‌های استان زنجان، ۱۷ مصدوم و ۳ فوتی بر جای گذاشت.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.


تصادف در جاده های زنجان 17 مصدوم داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم