اعتراف عجیب پیکه: مسی هیچ اهمیتی به رونالدو نمی‌دهد!


اعتراف عجیب پیکه:  مسی هیچ اهمیتی به رونالدو نمی‌دهد!

جرارد پیکه اخیرا درباره تمرکز فوق العاده مسی بر فوتبال و تلاشش برای دوری از حواشی صحبت کرده!

وقت صبح- در مقایسه با کریستیانو رونالدو، لیونل مسی با 8 توپ طلا پیروز شده است. با این حال، هر دو بازیکن دارای مجموعه‌ای خیره کننده از رکوردها و افتخارات بزرگ هستند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، به گفته جرارد پیکه، لیونل مسی آرژانتینی هرگز به رونالدو پرتغالی توجه زیادی نکرد. پیکه در بارسلونا و سپس در منچستریونایتد در کنار مسی بازی کرده.

جرارد پیکه گفت: «او چنین آدمی نبود. اگرچه تیتر اول همه اخبار بود اما تمرکزش را تنها بر فوتبال می‌‌گذاشت. او با همه بسیار صمیمی بود و فقط روی کسب عناوینی مانند لیگ قهرمانان و این چیزها متمرکز بود. در نهایت او بهترین بود.»

پیکه در مورد ترک لاماسیا برای یادگیری حرفه خود در انگلیس افزود: «آن زمان شگفت انگیز بود زیرا من بسیار بسیار جوان بودم و هر روز که به رختکن می‌رسیدم فوق العاده بود. ما بازیکنانی مانند رایان گیگزی، پل اسکولزی و گری نویل داشتیم. به یاد می‌آورم آن زمان دیوانه‌وارانه در هر تمرین تلاش می‌کردن تا ثابت کنم می‌توانم در آن سطح بازی کنم.»

رونالدو در این فصل 36 گل در 39 بازی برای تیم النصر عربستان به ثبت رسانده است، در حالی که مسی به دنبال ارتقای جایگاه خود به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ در اینتر میامی است.

منبع: www.thenews.com.pk

کد خبر : ۲۲۸۵۴۵
۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا زنگ زورخانه پولاد شیراز بازهم نواخته می‌شود؟