تخلیه فوری آبگرفتگی معابر اهواز


تخلیه فوری آبگرفتگی معابر اهواز

به گزارش رکنا از استان خوزستان، ابراهیم قنبری، با اشاره به آماده‌باش این سازمان در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بارندگی شدید در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی و خدمات...

به گزارش رکنا از استان خوزستان، ابراهیم قنبری، با اشاره به آماده‌باش این سازمان در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بارندگی شدید در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با ۱۵ تانکر، ۶۰ نیرو و دو پمپ هشت اینچ در دو جبهه بهشت آباد و خیابان ادهم برای دفع آب‌های سطحی در حال فعالیت است.

وی افزود: همچنین نیرو‌های عملیاتی در حال امدادرسانی به همشهریانی هستند که آب وارد پارکینگ‌شان شده یا در آسانسور گرفتار شده‌اند یا موارد دیگری برایشان پیش آمده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: از همشهریان می‌خواهیم با توجه به وضعیت بارندگی، از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند و از وسایل برقی که امکان خیس شدن دارند و احتمال اتصالی آنها وجود دارد نیز فاصله بگیرند. اگر هم برای دفع آبگرفتگی‌ها درپوش منهول‌ها را برمی‌دارند، نوار خطر یا لاستیک یا جسم دیگری کنار آن قرار دهند تا مردم متوجه موضوع شوند.


تخلیه فوری آبگرفتگی معابر اهواز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج