درخواست یک مربی خارجی از قلعه‌نویی که رد شد!


درخواست یک مربی خارجی از قلعه‌نویی که رد شد!

آلین دینکا مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تمایل داشت، در بازی با ترکمنستان برای دقایقی آرشا شکوری را در ترکیب تیم ملی به میدان بفرستد که به نظر با مخالفت امیر قلعه‌نویی مواجه شد.

به گزارش وقت صبح، دعوت آرشا شکوری به اردوی تیم ملی در حالی که وی هنوز در ترکیب تیم هوادار در بازی‌های لیگ برتر به میدان نیامده است و تنها به دلیل درخشش به همراه تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شده است، یکی از نکات جالب لیست جدید امیر قلعه‌نویی بود.

سرمربی تیم ملی در توجیه دعوت از این دروازه‌بان گفت: مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی علاقمند بود کار این دروازه‌بان را از نزدیک ببیند و به همین خاطر او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

جالب اینکه در بازی با ترکمنستان و در استادیوم آزادی حسین پورحمیدی به روی سکو رفت و این دروازه‌بان نوجوانان در کنار سید حسین حسینی روی نیمکت تیم ملی نشست.

در دقایق پایانی بازی شاهد گفت‌وگوی دینکا با امیر قلعه‌نویی و دستیاران این مربی بودیم. به نظر این مربی دوست داشت در آن دقایق آرشا شکوری یکی از تعویضی‌های تیم ملی باشد که امیر قلعه‌نویی با این تصمیم مخالفت کرد و آرشا شکوری شانس حضور در میدان را از دست داد.

امیر قلعه‌نویی در تلاش برای جوان سازی در اردوی تیم ملی است و دعوت از آرشا شکوری هم به همین بهانه صورت گرفته است.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۵۳۸
۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا