واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی


واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی

رعنا آزادی ور ، همسر مهدی پاکدل عزادار شد رعنا آزادی ور که این روزها مشغول بازی در سریال زخم کاری 3 می باشد، عزادار شد و به سوگ پدرش نشست. با درگذشت پدر خانم بازیگر، هنرمندانی چون نرگس...

رعنا آزادی ور ، همسر مهدی پاکدل عزادار شد

رعنا آزادی ور که این روزها مشغول بازی در سریال زخم کاری 3 می باشد، عزادار شد و به سوگ پدرش نشست. با درگذشت پدر خانم بازیگر، هنرمندانی چون نرگس محمدی، مهران غفوریان و... به او تسلیت گفتند، همچنین قابی زیبا و احساسی از سمیرا زخم کاری و پدرش وایرال شده که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی

واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی

استوری نرگس محمدی برای فوت پدر رعنا آزادی ور

واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی

استوری مهران غفوریان برای فوت پدر رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر مطرح سینمای ایران که نقش سمیرا در زخم کاری را به خوبی ایفا کرده است، همسر مهدی پاکدل بازیگر تلویزیون و سینما و متولد 17 فروردین 1362 در تهران است، اطلاعات درباره زندگی خصوصی رعنا آزادی‌ور، پدر و مادرش و سایر اعضای خانواده او موجود نیست.

به دنبال همکاری رعناآزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم محمدرسول الله و چهارراه استانبول و همچنین حضور در موزیک ویدئوی عاشقانه همایون شجریان که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند،شایعه ازدواج این دو بازیگر مطرح کشورمان در فضای مجازی منتشر شد،عاطفه رضوی (بازیگر) همسر برادر مهدی پاکدل، 29 آبان 1399 عکس دونفره این زوج را منتشر نمود و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور را تبریک گفت و نوشت دوستتان دارم مخصوصا در کنار هم.

رعنا آزادی ور دومین همسر مهدی پاکدل است. همسر اول مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی هنرمند سینما و تلویزیون بود که در اسفند 1389 با او ازدواج نمود اما زندگی مشترک این زوج بازیگر دوام چندانی نداشت و به جدایی ختم شد.

فیلم های رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در آثاری چون زخم کاری، جیران، درباره الی، مرد بازنده، هفته‌ای یک‌بار آدم باش، تارا، سونامی، مارمولک، قهوه ترک، به وقت خماری، بهت، چهارراه استانبول، لونه زنبور، در وجه حامل و...بازی کرده است.


واکنش بازیگران به فوت پدر رعنا آزادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول