هشدار سیلاب در ارتفاعات تهران / مسافران از رودها فاصله بگیرند


هشدار سیلاب در ارتفاعات تهران / مسافران از رودها فاصله بگیرند

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید طی دو روز آینده نسبت به‌احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی از مسیل‌ها، رودخانه‌ها و رود دره‌ها فاصله...

هشدار سیلاب در ارتفاعات تهران / مسافران از رودها فاصله بگیرند

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید طی دو روز آینده نسبت به‌احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی از مسیل‌ها، رودخانه‌ها و رود دره‌ها فاصله بگیرند.
حامد یزدی مهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش شدید باران و خطر وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران وجود دارد.
وی با بیان اینکه منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به ویژه ارتفاعات پایتخت و امام زاده داوود (ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است، افزود: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان و مسافران نوروزی این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه‌ها، رود دره‌ها و مسیل‌ها به طور جدی اجتناب کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی محورها و خطر ریزش بهمن نیز هشدار داد و گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر به محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً از صحت گرمایش خودرو و تجهیزات زمستانی اطمینان داشته باشند‌.
یزدی مهر در پایان برای عدم صعود به ارتفاعات پایتخت نیز هشدار داد و خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده طبق اعلام هواشناسی بروز مخاطرات بارش برف و باران و تگرگ، وقوع مه و رعدوبرق محتمل است، لذا از مردم، مسافران نوروزی و کوهنوردان می‌خواهیم به‌هیچ‌عنوان به ارتفاعات نروند.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو