اجرای پروژه‌های عمرانی در تالار وحدت


اجرای پروژه‌های عمرانی در تالار وحدت

با توجه به تعطیلات نوروزی و برای آمادگی بهتر برای میزبانی از برنامه‌های هنری، چند پروژه عمرانی در مجموعه تالار وحدت و همچنین برج آزادی کلید خورد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، در راستای بهبود زیر ساخت‌های این مجموعه رنگ‌آمیزی و بهسازی سن تالار وحدت آغاز شد. در مجموعه برج آزادی نیز، سن تالار اصلی این مجموعه رنگ‌آمیزی می‌شود.

همچنین در بخش عمرانی تالار وحدت، پروژه اتصال خطوط فاضلاب مجموعه تالار وحدت به خط الگوی فاضلاب شهری نیز از امروز آغاز شد.

سیستم فعلی جمع‌آوری فاضلاب تالار وحدت به صورت سبتیک است که با توجه به اجرای سیستم فاضلاب شهری در منطقه و تبعیت از سازمان آب و فاضلاب استان تهران، اصلاح این سیستم در راستای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و امکان تصفیه آب جهت مصارف کشاورزی صورت می‌گیرد.

در این پروژه، سه خط موجود و اصلی فاضلاب مجموعه تالار وحدت از انتهای مسیر به لوله‌های مخصوص متصل شده و از طریق حفاری تونلی به عمق سه متر در محوطه، به خط اصلی فاضلاب شهری متصل می‌شود.

طراحی و رفع ایرادات مربوط به سیستم اعلان حریق تالار وحدت و همچنین تهیه موکت‌های سالن انتظار تالار وحدت از دیگر اقداماتی است که تا شروع مجدد فعالیت‌های هنری در این مجموعه صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا