خطر ریزش سنگ در جاده چالوس / مسافران حاشیه جاده توقف نکنند!


خطر ریزش سنگ در جاده چالوس / مسافران حاشیه جاده توقف نکنند!

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان کرمی روز یکشنبه اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نا پایدارجوی و بارش تندری ، خطر ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج...

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان کرمی روز یکشنبه اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نا پایدارجوی و بارش تندری ، خطر ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

وی افزود: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

رییس پلیس راه البرز از کاهش بیش از ۶۰ درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت در راه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، موقع خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

به گفته کرمی پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.


خطر ریزش سنگ در جاده چالوس / مسافران حاشیه جاده توقف نکنند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس