152 نفر زخمی در حمله تروریستی به کروکوس سیتی مسکو


152 نفر زخمی در حمله تروریستی به کروکوس سیتی مسکو

در نتیجه این حمله تروریستی، 3 کودک جان باختند.

به گزارش اسپوتنیک و بر اساس اطلاعات وزارت موقعیت های اضطراری منطقه مسکو، در نتیجه حمله تروریستی به تالار کنسرتی "کروکوس سیتی"، 152 نفر از جمله پنج کودک زخمی شدند.
در این پیام آمده است: "در نتیجه این حمله تروریستی 285 نفر (از جمله 8 کودک) مجروح شدند که از این تعداد 133 نفر (شامل 3 کودک) جان باختند و 114 نفر از جمله 4 کودک به مراکز درمانی منتقل و در بیمارستان بستری شدند.
ولادیمیر پوتین پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو در سخنرانی خود خطاب به مردم روسیه گفت: در مجموع 11 نفر پس از حمله تروریستی درتالار کروکوس سیتی بازداشت شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه و سایر سازمان های مجری قانون در تلاش هستند تا کل پایگاه های همدستان تروریست ها را شناسایی و کشف کنند، کسانی که وسایل حمل و نقل را برای آنها فراهم کرده اند، راه های فرار از صحنه جرم را مشخص کرده اند و انبارهای اسلحه و مهمات را برای آنها فراهم کرده اند.
وی از کارکنان آمبولانس، وزارت دفاع و تمام کسانی که به قربانیان حادثه تروریستی در تالار کروکوس سیتی کمک کردند تشکر کرد.
پوتین گفت که روسیه نه تنها با یک حمله تروریستی ظالمانه برنامه ریزی شده، بلکه با یک کشتار جمعی و سازماندهی شده غیرنظامیان مواجه شده است. رئیس جمهور تاکید کرد که تمامی عاملان، سازمان دهندگان و سفارش دهندگان این جنایت به مجازات عادلانه و اجتناب ناپذیری محکوم خواهند شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر 22 مارس (جمعه) گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیقات روسیه، 115 نفر جان باختند. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیگودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به 143 نفر خبر داد.
خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که حداقل سه مرد با لباس نظامی و بدون ماسک وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان