مرسدس بنز چقدر قابل اطمینان است؟ /عکس


مرسدس بنز چقدر قابل اطمینان است؟ /عکس

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

مرسدس بنز

مرسدس بنز چقدر قابل اطمینان است؟ /عکس

در کنار آئودی، مرسدس بنز یکی از تولیدکنندگان مهم در صنعت خودروسازی آلمان است. این برند مستقر در اشتوتگارت آلمان، یکی از پرچمداران خودروهای لوکس محسوب شده و چندین دهه این کار را به بهترین شکل انجام داده است. مرسدس با در نظر گرفتن خودروهای الکتریکی، ۳۴ مدل مختلف را ارائه می‌کند، از SUV گرفته تا سدان و خودروهای اسپرت.

مرسدس بنز چقدر قابل اطمینان است؟ /عکس

وقتی صحبت از شاسی بلندهای لوکس فول سایز می‌شود، تعداد کمی از برندها به اندازه مرسدس به خاطر راحتی و تجمل شهرت دارند. مرسدس GLS دومین شاسی بلند بنزینی گران قیمت در بین محصولات این شرکت محسوب شده و از G کلاس ارزان‌تر است. در سال ۲۰۲۴، GLS توانست امتیاز قابلیت اطمینان ۸۳/۱۰۰ را بدست بیاورد. این خودرو با قیمت اولیه ۸۷ هزار دلار (معادل ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان) عرضه می‌شود.

مرسدس بنز چقدر قابل اطمینان است؟ /عکس

در سال‌های اخیر، ناوگان الکتریکی مرسدس بنز با ارائه شش خودرو، به رشد خود ادامه داده است. با این حال، سدان EQS با امتیاز کلی ۷۴/۱۰۰ در پایین‌ترین رتبه‌بندی قابلیت اطمینان J.D. Power برای برند مرسدس بنز قرار دارد. از آنجایی که این یک خودروی الکتریکی است، قیمت آن بسیار بالاست و به طور متوسط ‌بین ۹۵۷۲۱ تا ۱۵۴۳۲۹ دلار (معادل ۵ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان تا ۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان) قیمت دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887363

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی