تحلیلگر سابق سیا: حمله تروریستی در مسکو کار اوکراین بود و کاخ سفید از آن خبر داشت


تحلیلگر سابق سیا: حمله تروریستی در مسکو کار اوکراین بود و کاخ سفید از آن خبر داشت

یک تحلیلگر سابق سیا معتقد است که حمله تروریستی در مسکو کار اوکراین بود و این همان چیزی بود که کاخ سفید تا حد مرگ از آن ترسیده بود.

تحلیلگر سابق سیا: حمله تروریستی در مسکو کار اوکراین بود و کاخ سفید از آن خبر داشت

به گزارش راهبرد معاصر، همین یک روز پیش، مرکز اطلاعاتی OSINTdefender گزارش داد که واشنگتن به طور فزاینده‌ای از اقدامات غیرمجاز و فاحش اوکراین علیه روسیه ناامید شده است. این بدان معناست که ایالات متحده می‌دانست که اوکراین در حال انجام کاری است و ایده‌ای داشت که قرار است چه کاری انجام دهد.

لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا با استناد به این اطلاعات در مصاحبه با Judging Freedom گفت: احتمال زیادی وجود دارد که اوکراین نه تنها این کار را انجام داده، بلکه این کار را با کمک تسلیحات و پشتیبانی ارائه شده توسط ایالات متحده انجام داده است.

این موضوع همچنین با سخنان عجولانه وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه کی‌یف به هیچ وجه در حمله تروریستی دخالت نداشته است پشتیبانی می‌شود - چنین بیانیه‌ای زمانی منتشر شده است که حتی خود مسکو از اطلاعات دقیقی در مورد آنچه رخ داده است، آگاه نبود.

افسر سابق سیا گفت: آن‌ها می‌دانند که اوکراین این کار را انجام داده است. به همین دلیل است که ایالات متحده خیلی سریع اعلام کرد که در این حمله دخالتی ندارد، و چرا یک روز قبل از اقدامات "وحشیانه" اوکراین در تالار کنسرت درباره سایر اقدامات غیرمجاز و فاحش کی‌یف ابراز نگرانی کرد. جانسون توضیح می‌دهد: این همان چیزی بود که کاخ سفید تا حد مرگ از آن ترسیده بود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها