ادای احترام ساکنان تهران به کشته شدگان حمله تروریستی مسکو


ادای احترام ساکنان تهران به کشته شدگان حمله تروریستی مسکو

ساکنان تهران پس از حمله تروریستی در کروکوس سیتی به سفارت روسیه گل می آورند.

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، ساکنان تهران به احترام کشته شدگان حمله تروریستی شب گذشته در مسکو شاخه گل مقابل سفارت روسیه می گذارند.
مردم از بعد از ظهر شروع به آوردن گل، اسباب بازی و شمع به دروازه سفارت کردند. شهروندان روسیه و شهروندان ایرانی برای ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و ابراز حمایت از قربانیان آمده اند. علیرغم اینکه در حال حاضر تعطیلات سال نو در ایران ادامه دارد و مردم همیشه اخبار جهان را دنبال نمی کنند، بسیاری از رهگذران با ابراز همدردی دقایقی در محل یادبود توقف می کنند، اطلاعات حادثه تروریستی را با دقت مطالعه می کنند، برای کشته شدگان دعا کرده و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل می کنند.
در بخشی از جامعه ایران این نظر وجود دارد که ممکن است غرب پشت حمله تروریستی کروکوس باشد. یکی از کسانی که از این بنای یادبود بازدید کرد به خبرنگار گفت: زمانی که ناتو نتوانست در اوکراین به موفقیت دست یابد، هدف خود را ترساندن و کشتن روس‌های بی‌گناه، (از جمله زنان و کودکان) قرار داد. به گفته وی، کشتن مردم یک رویه جدید ناتو برای مبارزه با کشورهایی است که متحدان آن نیستند. وی تاکید کرد که ائتلاف آتلانتیک شمالی با تلاش برای تجزیه کشورهای مهم متخاصم مانند روسیه و ایران به دنبال جبران شکست خود در میدان نبرد است.
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیقات روسیه، 115 نفر جان باختند. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیگودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به 143 نفر خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی