نگهبان گرگانی ساختمان در حال ساخت در آتش جان باخت


نگهبان گرگانی ساختمان در حال ساخت در آتش جان باخت

به گزارش رکنا؛ موسی‌الرضا صفری گفت:با اعلام خبر آتش‌سوزی یک اتاقک نگهبانی در ساختمان چهار طبقه نیمه کاره به سامانه ۱۲۵، تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۶ به محل اعزام شدند. وی بیان کرد: در...

به گزارش رکنا؛ موسی‌الرضا صفری گفت:با اعلام خبر آتش‌سوزی یک اتاقک نگهبانی در ساختمان چهار طبقه نیمه کاره به سامانه ۱۲۵، تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۶ به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در زمان حضور تیم عملیاتی شعله‌های آتش از درب و پنجره به بیرون زبانه می‌کشید که بلافاصله آتش نشانان با تجهیزات اطفائی، حریق را در زمان کوتاهی مهار و پس از مهار آتش‌سوزی با جسد سوخته مردی حدود ۴۰ ساله مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از مهار حریق، اقدام به اجرای عملیات احتیاط حریق و ایمن‌سازی محل کردند و محل حادثه جهت کارشناسی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

صفری همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت استفاده از لوازم گرمازا فاصله مناسب وسائل منزل مانند پرده، مبل، مواد اشتعال‌زا، پارچه‌ای و یا غیره را رعایت کرده تا منجر به بروز حوادث ناگوار نشود.


نگهبان گرگانی ساختمان در حال ساخت در آتش جان باخت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید