عاملان جنایت تروریستی مسکو شکست در برابر روسیه را پذیرفته‌اند


عاملان جنایت تروریستی مسکو شکست در برابر روسیه را پذیرفته‌اند

یکی از دلایلی که باعث شده تا این اتفاق رخ دهد، مشاهده و قبول شکست غرب و اوکراین در برابر روسیه و پذیرش این امر که توان مقابله دربرابر روسیه را ندارند، است‌.

روح الله مدبر کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با اسپوتنیک پیرامون حادثه تروریستی شب گذشته در مسکو گفت: در جنایت ضد بشری تروریستی که در مجتمع تالار کروکوس شهر مسکو رخ داده چند مسئله حائز اهمیت وجود دارد.
اولا: دست آمریکا در این جنایت کاملا روشن و مشخص است و علاوه بر بیانیه ای که سفارت آمریکا در 8 مارس داده‌ بود، تلاش آمریکا برای فرافکنی و فضاسازی‌ و انتشار اخبار دروغین و انتصاب این موضوع به گروه‌های تروریستی مثل داعش و واکنش سراسیمه آمریکا مبنی بر اینکه اوکراین در این موضوع نقشی نداشته، نشان می‌دهد که این عملیات کاملا حساب‌ شده و هماهنگ با مقامات‌ کاخ سفید و باکینگهام انگلستان‌ رخ داده‌ است‌.

دوما: عامل اصلی عملیات تروریستی رخ داده‌ اوکراین است. با توجه‌ به‌ این‌که تروریست‌ها به محض انجام ترور وحشتناک و کشتار بیش از 105 تن از زنان‌ و مردان‌ و کودکان و افراد غیر نظامی در این مجتمع تجاری به سمت مسیر اوکراین متواری شدند که توسط نیروهای امنیتی روسیه شناسایی و دستگیر شدند.

علاوه بر این شواهدی دال بر تماس با عناصر خود در اوکراین داشتند که رژیم کی یف به هیچ وجه از این جنایت نمی‌تواند شانه خالی کند و شواهد نیز گویای این امر است.
پس دو متهم اصلی یعنی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و نیروهای نیابتی وابسته‌ به اوکراین هستند که این جنایت باید توسط تمام جامعه جهانی محکوم شود .
یکی از دلایلی که باعث شده تا این اتفاق رخ دهد، مشاهده و قبول شکست غرب و اوکراین دربرابر روسیه و پذیرش این امر که توان مقابله دربرابر روسیه را ندارند، است‌. بنابراین از روش‌های تروریستی، بزدلانه و ارعاب افکار عمومی استفاده می‌کنند و به این جنایت بزرگ یعنی حمله‌ به نیروهای غیر نظامی دست می‌زنند. این جنایت نابخشودنی است و جامعه جهانی باید قاطعانه عاملان آن‌را محکوم نمایند، باید مراقب باشیم تا جریان‌های رسانه‌ ای وابسته‌ به غرب با انتشار اخبار دروغ نتوانند بر روی عاملان اصلی این جنایت درده بپوشانند و آنها را تبرئه نمایند و باید مجازات سنگینی عاملان این جنایت متحمل شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)