حمله حزب الله لبنان به پادگان «رامیم»


حمله حزب الله لبنان به پادگان «رامیم»

به گزارش ایرنا از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت ما از...

به گزارش ایرنا از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت ما از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۲۳ مارس ۲۰۲۴ پادگان «رامیم» را زیر آتش قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت دو پهپاد انتحاری به شهرک «کفار بلوم» در «سهل الحوله» و ایجاد آتش سوزی در این منطقه خبر دادند. دقایقی قبل، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین «مسکاف عام و مرگلیوت» در مرز با لبنان به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین از حمله موشکی به سمت اصبع الجلیل اشغالی و انفجار موشک‌های رهگیر در آسمان منطقه خبر داد و به حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به «وادی السلوقی» نیز اشاره کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های اصبع الجلیل از بیم حمله پهپادی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان یک روز پس آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. این امر سبب هراس صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های این مناطق شده و ده‌ها هزار نفر از آنها از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های خود فرار کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در طول این مدت مناطقی از لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است.


حمله حزب الله لبنان به پادگان «رامیم»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!