«پیشگیری»؛ اولویت بیمه سلامت در 1403


«پیشگیری»؛ اولویت بیمه سلامت در 1403

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه پیشگیری از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد، اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به حوزه پیشگیری را به طور کامل طراحی کرده‌ایم و با اجرای این برنامه‌ها در نظر داریم سبک زندگی افراد را تغییر دهیم.

«پیشگیری»؛ اولویت بیمه سلامت در 1403

دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ایران برای سال ۱۴۰۳ گفت: پیشگیری از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد. برنامه‌های مربوط به حوزه پیشگیری را به طور کامل طراحی کرده‌ایم و با اجرای این برنامه‌ها در نظر داریم سبک زندگی افراد را تغییر دهیم همچنین هدف از اجرای برنامه‌های حوزه پیشگیری این است که هزینه‌های مراقبت‌های اولیه را تامین کنیم تا افراد به بیماری مبتلا نشوند.

وی با بیان اینکه با پیشگیری اولیه در نظر داریم از ابتلا افراد به بیماری نوع یک جلوگیری کنیم، افزود: پیشگیری از سطح ۴ که مصرف دارو و موارد دیگر در آن آسیب‌رسان است را در کانون توجه قرار داده‌ایم. پیشگیری از ابتلا به بیماری سطح یک و پیشگیری از سطح ۴ حائز اهمیت است چراکه از آسیب‌رساندن و هزینه‌ جلوگیری می‌کنیم. بازهم تاکید می‌کنم، پیشگیری جزو اصول مهم سازمان بیمه سلامت ایران به حساب می‌آید.

توسعه و استقرار کامل نسخه الکترونیک

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره یکپارچه‌سازی نسخه‌نویسی الکترونیک در سال ۱۴۰۳ گفت: توسعه و استقرار کامل نسخه الکترونیک و رفع عیوب سیستم نسخه الکترونیک کنونی جزو برنامه‌های عملیاتی سازمان بیمه سلامت برای سال جاری به حساب می‌آید. در نظر داریم سازمان بیمه سلامت را به سمت یک سازمان هوشمند هدایت کنیم و در این راستا پروژه‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتخاب سازمان بیمه سلامت به عنوان سازمان بهره‌ور اظهارکرد: سال ۱۴۰۱، سازمان بیمه سلامت به عنوان یک مجموعه بهره‌ور انتخاب شد و توانست از ۱۰۰ امتیاز ممکن ۱۰۰ امتیاز کسب کند. ارتقای کیفیت خدمات و برنامه‌ها جزو مباحثی است که در کانون توجه قرار داده‌ایم. استمرار بهره‌وری را در سازمان به عنوان یک اصل در نظر گرفته‌ایم و همچنان در مسیر بهره‌وری گام برمی‌داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !