پوتین ازجریان تحقیقات در مورد حمله تروریستی در حومه مسکو مطلع شد


پوتین ازجریان  تحقیقات در مورد حمله تروریستی در حومه مسکو مطلع شد

به گزارش سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، وزیر کشور و روسای سازمان امنیت، کمیته تحقیق و تفحص و گارد ملی روسیه به ولادیمیر پوتین درباره جریان تحقیقات در مورد حمله تروریستی در سالن کنسرت "کروکوس سیتی هال" در حومه مسکو گزارش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بورتنیکوف، رئیس سازمان امنیت فدرال، ولادیمیر کولوکولتسف، وزیر کشور، الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیق و تفحص و ویکتور زولوتوف، رئیس گارد ملی روسیه، درباره جریان تحقیقات در مورد حمله تروریستی در مجتمع "کروکوس سیتی هال" به پوتین گزارش دادند.
سازمان امنیت فدرال روسیه دیشب اطلاع داد که تیراندازی و آتش‌سوزی در آستانه اجرای کنسرت در سالن کنسرت "کروکوس سیتی هال" در اطراف مسکو رخ داده است. به گفته کمیته تحقیق و تفحص ، 60 نفر کشته شده اند. وزیر بهداشت میخائیل موراشکو گفت: 115 نفر در بیمارستان بستری شدند که در بین آنها پنج نفر از آنها کودک، 60 بزرگسال و یک کودک در وضعیت وخیم هستند. کمیته تحقیق پرونده جنایی در رابطه با این حمله تروریستی تشکیل داد.
خبرنگار ما که شاهد این حادثه بود گزارش داد که حداقل سه مرد بدون ماسک به داخل سالن هجوم برده، به مردم تیراندازی کرده و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت که ولادیمیر پوتین در اولین دقایق از تیراندازی به کروکوس مطلع شد و دائماً از طریق کلیه نهادهای مربوطه در مورد آنچه اتفاق می افتد و اقدامات انجام شده اطلاعات دریافت می کند. سپس سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری اطلاع داد که الکساندر بورتنیکوف، رئیس سازمان امنیت فدرال، ولادیمیر کولوکولتسف، وزیر کشور، الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیق و تفحص و ویکتور زولوتوف، رئیس گارد ملی روسیه، درباره جریان تحقیقات در مورد حمله تروریستی در مجتمع "کروکوس سیتی هال" به پوتین گزارش دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری