حمله خمپاره‌ای حزب‌الله لبنان به تیم اطلاعاتی اسرائیل


حمله خمپاره‌ای حزب‌الله لبنان به تیم اطلاعاتی اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان محل حضور یک گروه اطلاعات نظامی صهیونیستی در شهرک متولا را هدف قرارداد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف گرفتن محل حضور یک گروه اطلاعات نظامی صهیونیستی در شهرک متولا که به هلاکت و جراحت نظامیان این گروه منجر شده است، خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه بیانیه خود از حمله خمپاره‌ای دقیق به پایگاه المالکیه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و افزود: «امروز ساختمانی در شهرک المالکیه محل استقرار سربازان دشمن اسرائیلی را هدف قرار دادیم.»

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد روز پنجشنبه دو ساختمان محل حضور نظامیان دشمن در شهرک «آویویم» را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
حزب الله چند سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساند؟

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند: از آغاز جنگ در غزه، ۱۷ صهیونیست در حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شدند.

همزمان گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد یک تک‌تیرانداز صهیونیست با شلیک گلوله کالیبر ۱۲.۷ در شرق بیمارستان شفا هدف قرار گرفت.

شاخه نظامی حماس همچنین دو تانک مرکاوای اسرائیلی را با راکت‌های یاسین ۱۰۵ در خانیونس هدف قرار داد.

همچنین سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه‌ای از هدف گرفتن خودروی نظامی صهیونیستی با RPG نزدیک بیمارستان شفا خبر داد.

خبر مرتبط
فوری / حمله جدید حزب الله لبنان به مواضع ارتش اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز شنبه شانزدهم مارس ۲۰۲۴ موضع المالکیه را با خمپاره هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: درگیری شدید با یک گروه نظامی دشمن صهیونیستی که دورن ساختمانی غرب در غزه سنگر گرفته بودند، صورت گرفت. مجاهدان قدس، جابجایی اجساد صهیونیست‌ها با نفربر را تأیید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی