معاون نخست وزیر روسیه: سیستم بین المللی مدیریت ورزشی بیمار است


معاون نخست وزیر روسیه: سیستم  بین المللی مدیریت ورزشی بیمار است

معاون نخست وزیر روسیه گفت که سیستم بین المللی مدیریت ورزشی بیمار و مغرضانه است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری چرنیشنکو، معاون نخست وزیر روسیه، سیستم بین المللی مدیریت ورزشی را مغرضانه خواند که برای جلب رضایت تعداد محدودی از کشورها تلاش می کند.
پیشتر، کمیته بین المللی المپیک خواستار امتناع از شرکت در بازی های دوستی شده بود. همچنین کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک تصمیماتی در مورد شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک اتخاذ کرد: به ویژه برای این ورزشکاران پرچم و سرود ویژه ای تصویب شد که حاوی کلمات نخواهد بود و منحصراً برای این منظور ایجاد شده است. همچنین کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران روسیه اجازه شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در پاریس را نداد و اعلام کرد که در مورد حضور آنها در مراسم اختتامیه متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد. مدال های کسب شده توسط ورزشکاران بی طرف در جدول مدال ها نیز منعکس نمی شود.
چرنیشنکو به خبرنگاران گفت: این نشان می‌دهد که سیستم بین‌المللی مدیریت ورزشی بیمار و مغرضانه است و برای خشنود کردن منافع سیاسی تعداد محدودی از کشورها کار می‌کند.
کمیته بین المللی المپیک، در 8 دسامبر، پذیرش ورزشکاران روسیه را در بازی های المپیک 2024 پاریس در وضعیت بی طرف انفرادی با رعایت تعدادی از معیارها اعلام کرد. در 19 مارس، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که حداکثر 55 ورزشکار از روسیه می توانند در این بازی ها شرکت کنند. پیشتر، استانیسلاو پوزدنیاکوف، رئیس کمیته المپیک روسیه اعلام کرد که شرایط کمیته بین المللی المپیک برای اکثریت قریب به اتفاق ورزشکاران روسیه غیرقابل قبول است و تنها تعداد کمی از آنها با حضور در بازی ها موافقت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود