خبر مهم از عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد


خبر مهم از عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

از فروردین ۱۴۰۳ مستمری هر مددجوی بهزیستی و کمیته امداد نزدیک به ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد. ۳۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.

خبر مهم از عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس برخی اخبار در روز اول فروردین برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نفری ۷۰۰ هزار تومان عیدی واریز می‌شود که این خبر صحت نداشت.

آخرین بار در سال ۱۴۰۰ به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد.

در سال ۱۴۰۰ مبلغ عیدی به آن‌ها برابر با یکماه مستمری بود.

در سال ۱۴۰۱ اعتبارات برای پرداخت عیدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تامین نشد و به مددجویان عیدی پرداخت نشد.

تاکنون هیچ کدام از مقامات این سازمان هم درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند که آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود و یا امسال بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده است.

با این حال از فروردین ۱۴۰۳ مستمری هر مددجوی بهزیستی و کمیته امداد نزدیک به ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد. ۳۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.

در سال قبل مددجویان بهزیستی و کمته امداد به ازای هر نفر رقمی برابر با ۷۰۰ هزار تومان واریزی داشتند؛ بنابراین با افزایش ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ۹۰۰ میلیون تومان ویک خانواده ۲ نفره نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

این مبلغ همین طور به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می‌کند؛ و خانواده ۵ نفره حدوا نزدیک به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

واریزی‌های تازه از فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. / روزنو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی