کاشت هشت هزار اصله درخت و درختچه مقاوم به کم‌آبی در ناژوان


کاشت هشت هزار اصله درخت و درختچه مقاوم به کم‌آبی در ناژوان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: کارکنان اداره خدمات شهری و محیط زیست مدیریت ناژوان نسبت به جانمایی ۱۴۰ گلدان گل غیر ثابت، ۲۲۰ گلدان گل ثابت، کاشت انواع گل فصل،...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: کارکنان اداره خدمات شهری و محیط زیست مدیریت ناژوان نسبت به جانمایی ۱۴۰ گلدان گل غیر ثابت، ۲۲۰ گلدان گل ثابت، کاشت انواع گل فصل، درختچه‌های زینتی و کاشت ۸۱ هزار گلدان گل فصل در باغچه‌ها و گود حاشیه درختان در مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع اقدام کرده اند.

او از کاشت دو هزار و 800 مترمربع لشمه چمن و انجام عملیات کاشت و واکاری پرچین به طول سه هزار متر در عرصه ناژوان خبر داد و افزود: کاشت بیش از هشت هزار اصله درخت و درختچه مقاوم به کم آبی، ناژوان را برای میزبانی از گردشگران آماده کرده است.

کاشت هشت هزار اصله درخت و درختچه مقاوم به کم‌آبی در ناژواننصب و تعمیر ۱۲۰۰ متر گاردریل برای ایمن‌سازی مادی‌های ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان همچنین از نصب و تعمیر ۱۲۰۰ متر گاردریل برای ایمن‌سازی مادی‌های ناژوان خبر داد و اظهار کرد: نصب حدود ۵۰۰ متر گارد ریل، ۷۰۰ متر اصلاح و تعمیر گاردریل و ۲۰۰ متر نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در راستای رفع خطر و ایمن‌سازی مادی‌ها در ناژوان انجام شد.

او تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح یک طرفه‌سازی در حاشیه جنوبی ناژوان و افزایش جمعیت بازدیدکنندگان در این ایام، لازم است رانندگان وسایل نقلیه تابلوها و علائم را مدنظر قرار دهند تا از بروز حادثه پیشگیری شود.

اصفهان/ بهمن راعی


کاشت هشت هزار اصله درخت و درختچه مقاوم به کم‌آبی در ناژوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صادق بوقی را بیشتر بشناسید ؟ / متن شعر آهنگی که می خواند چیست ؟! + فیلم