مشکلی در تامین بنزین مسافران نوروزی نداریم / سهمیه بنزین ویژه نوروز واریز شد


مشکلی در تامین بنزین مسافران نوروزی نداریم / سهمیه بنزین ویژه نوروز واریز شد

به گزارش رکنا، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی در بازدید از تاسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال گفت: به لحاظ تامین ذخیره سوخت بنزین خودرو‌ها...

به گزارش رکنا، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی در بازدید از تاسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال گفت: به لحاظ تامین ذخیره سوخت بنزین خودرو‌ها مشکلی نداریم اما از گردشگران و مسافران نوروزی می خواهیم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

جلیل سالاری با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی در استان های شمالی گفت: با توجه به اینکه اوج سفرهای نوروزی در شمال کشور اتفاق می افتد، باید برای ذخیره سوخت بخصوص بنزین تمهیدات لازم را انجام دهیم.

او افزود: تحویل سه میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌ها در بازه زمانی اسفند یکی از کار‌هایی بود که انجام شد.

سالاری اظهار داشت: بنزین سهمیه فروردین خودرو‌های شخصی به کارت صاحبان خودرو واریز شد و انتظار داریم مسافران عزیز از کارت خود برای سوختگیری استفاده کنند و به موازات آن از کارت جایگاه‌ها درخواست سوخت داشته باشند.

او ادامه داد: کارت سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها وجود دارد و در جلسه‌ای که با انجمن صنفی جایگاه داران داشتیم برای تأمین شبانه روزی سوخت، برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفت.

معاون وزیر نفت ابراز امیدواری کرد: با توجه به مصرف ۱۵۲ میلیون لیتری سوخت در روز گذشته که یک رکورد محسوب می‌شود، مسافران عزیز در مصرف سوخت مدیریت کنند تا این ایام را بدون مشکل سپری نماییم.


مشکلی در تامین بنزین مسافران نوروزی نداریم / سهمیه بنزین ویژه نوروز واریز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج