لغزندگی جاده بر اثر آغشته بودن به گازوییل حادثه آفرید


لغزندگی جاده بر اثر آغشته بودن به گازوییل حادثه آفرید

به گزارش رکنا، سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در شامگاه چهارشنبه یکدستگاه وانت تویوتا حوالی پل جکیگور به علت لغزنده بودن جاده با توجه به توقیف یکدستگاه...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در شامگاه چهارشنبه یکدستگاه وانت تویوتا حوالی پل جکیگور به علت لغزنده بودن جاده با توجه به توقیف یکدستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق توسط عوامل یگان تکاوری که یکی از قاچاقچیان به جهت فرار از عواقب قانونی اقدام به سوراخ کردن مشک و ریختن گازوییل بر روی سطح جاده موجب لغزندگی سطح جاده شد و خودروی تویوتا سفید رنگ عبوری واژگون گردید که متاسفانه راننده آن در اثر سانحه فوت و سرنشین آن مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

رحیمی در ادامه افزود: این سانحه که موجب ایجاد ترافیک مقطعی شده بود با حضور عوامل انتظامی، پلیس راه و راهداری و تعدادی از مردم محلی روان سازی انجام و لغزندگی جاده نیز نسبتا برطرف شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی اخبار نادرست به منظور تشویش اذهان عمومی منتشر شده مردم به اخبار غیر رسمی در این زمینه توجهی نداشته باشند.


لغزندگی جاده بر اثر آغشته بودن به گازوییل حادثه آفرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس