سیگنال مهم از حجاز به اورشلیم/ عربستان در آستانه قطع روابط با اسرائیل؟


سیگنال مهم از حجاز به اورشلیم/ عربستان در آستانه قطع روابط با اسرائیل؟

اقتصادنیوز: مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: اکثریت مردم عربستان توقف فوری روابط کشورهای عربی با این رژیم را ترجیح می‌دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در گزارش مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی آمده است: دشمنی با (رژیم) اسرائیل و تنفر از ایده برقراری روابط با آن، در میان مردم عربستان سعودی ریشه دارد که باعث شکاف واضح بین مواضع دولت و ملت عربستان است.

بر اساس این گزارش، اکثریت مردم عربستان (۹۶ درصد) توقف فوری روابط کشورهای عربی با (رژیم) اسرائیل را ترجیح می‌دهند و این مساله در پاسخ به رفتارهای اسرائیل در غزه است.

این مرکز صهیونیستی افزوده است که در جریان جنگ علیه غزه، احساسات مردمی در عربستان تغییر کرده است و حتی پیش از جنگ، ۸۷ درصد از مردم عربستان معتقد بودند که اسرائیل در نهایت شکست خواهد خورد.

خبر مرتبط
عربستان سعودی ۴۰ میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند

اقتصاد نیوز: نیویورک‌تایمز به نقل از سه منبع مطلع گزارش داد که دولت عربستان سعودی قصد دارد بودجه‌ای ۴۰ میلیارد دلاری به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی AI اختصاص دهد.

مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پایان گفته که عربستان سعودی در خصوص مساله عادی سازی روابط با (رژیم) اسرائیل، با مخالفت خاموش اما بزرگ مردمی روبروست که پس از جنگ علیه غزه، بر این مخالفت افزوده شده است.

خبر مرتبط
خیز آرامکو برای فرمول یک/ شرکت نفتی عربستان تیم استون مارتین را می خرد؟

اقتصادنیوز: آرامکوی عربستان در حال بررسی خرید استون مارتین است.

این در حالی است که مقامات عربستان سعودی پیش تر گفته بودند که شرط برقراری روابط با رژیم صهیونیستی، تشکیل کشور مستقل فلسطینی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید