راه ارتباطی 11 روستای شهرستان معمولان مسدود است


راه ارتباطی 11 روستای شهرستان معمولان مسدود است

به گزارش رکنا از لرستان؛ محمد ناظری با اعلام اینکه محور گم‌گمه، راه ارتباطی شش روستا و محور ذق برفی راه ارتباطی پنج روستا در منطقه پشت‌تنگ معمولان است، اضافه کرد: جادۀ دسترسی و پل‌های موقت...

به گزارش رکنا از لرستان؛ محمد ناظری با اعلام اینکه محور گم‌گمه، راه ارتباطی شش روستا و محور ذق برفی راه ارتباطی پنج روستا در منطقه پشت‌تنگ معمولان است، اضافه کرد: جادۀ دسترسی و پل‌های موقت این دو محور دچار آب‌شستگی است و امکان تردد در این مناطق وجود ندارد.

وی عنوان کرد: محورهای مسدودشدۀ این شهرستان نیاز به پل و لوله دارد که در حال پیگیری و رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم تا این محورها در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: ریزش سنگ در جاده معمولان به پلدختر در چندین نقطه رخ داده بود که با حضور اکیپ‌های راهداری پاک‌سازی و ریزش‌برداری شد.

ناظری گفت: ریزش سنگ در محورهای روستایی لیت‌بر و زیرانبار به داخل جاده رخ داده‌است که هماهنگی لازم با راهداری برای پاک‌سازی این محورها انجام شد.

وی اضافه کرد: راه ارتباطی تعدادی دیگر از روستاهای این شهرستان که روز گذشته به‌دلیل جاری‌شدن بالا آمدن دبی رودخانه‌ها مسدود شده بود با اتمام بارندگی بازگشایی شده‌است.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


راه ارتباطی 11 روستای شهرستان معمولان مسدود است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9