توقیف 3 دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در شهرری


توقیف 3 دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در بیست و هشتمین روز از اسفند ماه سال گذشته، تیم عملیات کلانتری 173 امین آباد در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در بیست و هشتمین روز از اسفند ماه سال گذشته، تیم عملیات کلانتری 173 امین آباد در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به محموله سه دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی هر سه خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که محموله هر سه کامیون 50 هزار لیتر سوخت مایع است اما بارنامه ها و مستنداتی در اختیار راننده ها نیست و بر این اساس به ظن قاچاق سوخت هر سه خودرو توقیف شده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده هر سه متهم این پرونده به جرم خود مبنی بر قاچاق سوخت با کامیون ها اعتراف کردند و خودروها به پارکینگ منتقل و سه متهم برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضائی منتقل شدند.سرهنگ طرهانی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل سودجویان و قاچاقچیان ایستاده است از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


توقیف 3 دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در شهرری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا