آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403


آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت روان...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت روان جریان دارد.

وی افزود: محور کاشان_اصفهان و محورهای به سمت جنوب، محورهای پرتردد استان اصفهان هستند و همچنین بیشترین تردد را در محورهای غرب استان به سمت محدوده شرق داریم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مسافران نوروزی را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فرا خواند و تاکید کرد: هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی عزیز پیش از سفرشان حتما چند نکته را در نظر گرفته و بر اساس آن برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند؛ به طور مثال از سلامت خودروی‌ خود مطمئن شوند و در شروع سفر، مسیرهای مبدا و مقصد را در ذهن‌شان مرور کرده و به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرهنگ مولوی تصریح کرد: در طول سفر و با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، چنانچه مقدور است سفرشان را به تعویق بیندازند و در صورت لزوم با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در طول محورهای مواصلاتی رانندگی کنند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

وی یادآور شد: همه مسافرانی که وارد استان اصفهان می‌شوند، با توجه به یکنواخت بودن جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، ضروری است در طول سفر هر 2 ساعت یک‌بار به مدت 20 دقیقه در یک جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)