قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت


قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

مشاهدات میدانی از بازار مرغ در آخرین روز ۱۴۰۲ نشان می دهد که مرغ در میادین به قیمت ۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

تنها چند ساعت تا پایان سال ۱۴۰۲ باقی مانده، طبق مشاهدات میدانی از بازار مرغ می توان دید که در میادین میوه و تره بار هر کیلو مرغ گرم تنظیم بازاری با قیمت ۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود، اما این نرخ در مغازه ها متغیر بوده و به طور میانگین حدود ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.

ایسنا در گزارشی نوشت: اختلاف قیمت ۱۰ تا ۲۰ هزار تومانی مرغ آزاد و دولتی موجب شده که مردم برای تامین مرغ مورد نیاز خود به میادین آمده و همین امر منجر به ایجاد صف های طولانی شده است.

طی روزهای اخیر مسوولان مربوطه عنوان کردند که رکورد جوجه ریزی شکسته شده و بیش از ۱۵۰میلیون قطعه در ماه جوجه ریزی می شود و این موضوع را مطرح کردند که که کمبودی در بازار نداریم و حتی مازاد نیاز داخل نیز تولید می کنیم که این امر قطعا موجب تعادل در بازار و نشان دهنده نوسان کمتر در بازار بود، اما بازار امروز نشان می دهد که این نرخ نسبت به روزهای اخیر افزایشی شده و همچنان صف خرید مرغ برقرار است.

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

هر چند به گفته کارشناسان یکی از دلایل نوسان قیمت ها در ایام پایانی سال افزایش تقاضا است، اما عنوان کردند که اگر توزیع با قیمت مناسب بیشتر شود، دامنه این نوسانات کمتر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم