امدادرسانی به 200 نفر در سیل و آبگرفتگی 5 استان/ اسکان اضطراری 64 تن


امدادرسانی به 200 نفر در سیل و آبگرفتگی 5 استان/ اسکان اضطراری 64 تن

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر در جریان وقوع سیل و آبگرفتگی در ۵ استان کشور خبر داد.

امدادرسانی به 200 نفر در سیل و آبگرفتگی 5 استان/ اسکان اضطراری 64 تن

به گزارش راهبرد معاصر؛ بابک محمودی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌پس از اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پنج استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، سازمان امداد و نجات، امدادگران خود را در این استان‌ها به حالت آماده باش درآورد و در مجموع ۱۶۹ تیم عملیاتی متشکل از ۷۹۹ نیروی نجاتگر با توان لجستیکی ۲۰۱ دستگاه خودرو در وضعیت آماده باش و پاسخگویی هر گونه حادثه احتمالی در این استان‌ها قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه همچنان خطر وقوع سیل و آبگرفتگی برای این پنج استان وجود دارد، گفت: تا ساعت ۱۶ امروز امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۲۰۰ نفر در این پنج استان امدادرسانی کرده‌اند که از این تعداد ۶۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۶۴ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال با بیان اینکه آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد، گفت: امدادگران با استفاده از دستگاه پمپاژ، آب جمع شده در ۲۹ واحد مسکونی را نیز تخلیه کردند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان