تخفیف 30 درصدی هتل‌های مشهد برای 10 شب اقامت


تخفیف 30 درصدی هتل‌های مشهد برای 10 شب اقامت

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: تخفیف ۳۰ درصدی برای اقامت ۱۰ روزه در ایام ماه مبارک رمضان از اقدامات شایسته‌ای است که با کمک هتلداران و جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اجرایی شده است.

تخفیف 30 درصدی هتل‌های مشهد برای 10 شب اقامت

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمشید حمزه‌زاده امروز با حضور در در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به سطح بالای کیفیت و کمیت هتل‌های مشهداظهارداشت:خراسان رضوی سمبل هتلداری کشور است و در پیشانی و محور توسعه صنعت هتلداری کشور قرار دارد.

وی افزود:اگر امروز هتلداری کشور به لحاظ کیفیت و کمیت خدمات رو به جلو حرکت می‌کند الگو برداری از هتل‌ها و هتلداران خراسان رضوی و مشهد مقدس است.

حمزه‌زاده یادآور شد: بخشی از این رشد و پیشرفت مرهون زحمات و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و استانداری است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد برای اقامت ۱۰ شب در ایام ماه مبارک رمضان اظهارکرد: علاوه بر این نرخ هتل‌های مشهد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزایش نداشته و هتلداران مشهدی شرایط بسیار خوبی را برای میزبانی از زائران فراهم کرده‌اند.

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز اظهارداشت: ظرفیت هتل و هتلداری در جغرافیای خدمت گذاری به زائران رضوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کمیت و کیفیت خدمات در مقایسه با دیگر شهر‌ها و استان‌ها بالاست.

وی با اشاره به تعامل جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی عنوان کرد: در این دوره جامعه هتلداران استان همکاری و همراهی کم نظیری را با ستاد خدمات سفر و استانداری دارد.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: اعمال نرخ شناور در هتل‌ها یکی از چالش‌هایی بود که باعث سرگردانی زائران و مسافران می‌شد، با همکاری و همراهی جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به این مسئله ورود شد و به خوبی حل و فصل شد و اکنون دیگر در هتل‌های مشهد نرخ شناور ندارم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: تخفیف ۳۰ درصدی برای اقامت ۱۰ روزه در ایام ماه مبارک رمضان از اقدامات شایسته‌ای است که با کمک هتلداران و جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اجرایی شده است.

وی به تاثیر زیارت بر رونق گردشگری دیگر استان‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی خدمات هتل‌ها به زائران و مسافران باشیم و چرخه زائر و زیارت تکمیل شود. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ به وقت ربنای عشق چگونه مست میکنی محمدرضا اسحاقی